تصور کنید کارت ویزیت خود را در یک رویداد شبکه (همایش ها ...

تصور کنید کارت ویزیت  خود را در یک رویداد شبکه (همایش ها و کنفرانس ها ،دوره های آموزشی،کنسرت ها،نمایشگاه های صنعتی و تجاری،نمایشگاه های فصلی کالا،اسپانسرینگ مسابقات ورزشی،اسپانسرینگ فیلم ها و رویدادهای هنری) به شخصی تحویل دهید وشخص آن را با این عنوان به شما تحویل دهید: "متشکرم ، اما من به کارت شما احتیاج ندارم". خوب ، این دقیقاً همان اتفاقی است که برای اکثر افراد رخ می دهد ، که می خواهیم درباره این موضوعات گفتگو کنید.

 

به طور معمول ، من معتقدم که تا زمانی که گفتگوی خوبی نداشته باشید و ارتباط خوبی با آنها برقرار نکنید ، فکر نمی کنم کارت خود را به مردم بدهید. با توجه به کارت ، کارتهای ناخواسته توسط شخص کمتر نگهداری می شوند. بیشتر تمرکز خود را بر ارتباط واقعی با مردم بگذارید.

کارت ویزیت یک دعوت ضمنی برای ایجاد ارتباط در آینده است. نحوه مدیریت آن اتصال پس از آن تعیین می کند که شما چگونه پاسخگو مخاطب جدید خود باشید. پس از اینکه به شخصی کارت خود را تحویل می دهید به آنچه انجام می دهید احترام بگذارید.

همیشه باید کارت ویزیت زیادی به همراه داشته باشید. هنوز هم مرا شگفت زده می کند که مردم به رویدادهای شبکه می روند و آگاهانه با خود کارت نمی آورند. من اخیراً وبلاگی را خواندم که در آن بسیاری از مردم می گفتند کارت نمی آورند تا توسط افرادی که ملاقات می کنند اسپم نشود. واقعاً؟ آیا آنها هرگز در مورد فیلتر هرزنامه چیزی نشنیده اند؟ من مرتباً با هرزنامه ناخواسته از آن استفاده می کنم. علاوه بر این ، این استدلال مانند این است که بگویید من نمی خواهم تبلیغ کنم زیرا ممکن است کسی آگهی را بخواند و به من زنگ بزند؟ این چه منطقی است؟

 

 

سناریوی ایده آل این است که با کسی که کارت ویزیت شما را درخواست می کند ، یک گفتگوی معنی دار (حتی اگر کوتاه) داشته باشید. با این حال ، این همیشه اتفاق نمی افتد. اگر این کار انجام نشود ، ارائه کارت ویزیت خود به شخصی مشکلی ندارد. این بدون ارتباط مناسب و معقول با آن شخص کاملاً م ثر نیست.